Mi van, ha a gyerek nem együttműködő a foglalkozások során?

Műhelytitkok 2.

Mi van, ha a gyerek nem együttműködő a foglalkozások során? Műhelytitkok 2.A gyerekek többsége nem önkéntesen érkezik a stresszoldó foglalkozásokra.

Hogyan érjük el náluk, hogy mégis tudjunk együtt dolgozni?

És mi van, ha ez nem sikerül?

  • A gyerekek nem szeretnek a problémákkal dolgozni

    Miért?

  • Mert a gyerekeknek is vannak félelmeik, és feltételezéseik, hogy mi vár rájuk egy ilyen foglalkozáson.

  • Mert azt hiszik, hogy az ő problémájukon nem lehet segíteni, vagy nem érti meg őket senki.

  • Mert nem náluk van a labda, hanem a szülőknél.

  • Mert a stresszoldó foglalkozások nem tesztelésekről, beszélgetésekről szólnak, itt MUNKA van, és a gyereknek lehet, hogy nem áll érdekében megszüntetni a problémát (például: nem motivált a tanulásban, ha ez megoldódik, akkor azt hiszi, hogy sokat kell majd tanulni).

  • Hogyan tudjuk mégis rávenni őket?

    Teljes figyelemmel, elfogadással, és megértéssel. A gyerekek itt azt érzik, hogy őket képviseljük, és elkezdenek megbízni bennünk.

    Mivel a kisebb problémák esetében már az első alkalommal le tudnak minket tesztelni, és azt tapasztalják, hogy nyugodtabbak, így sokkal bizakodóbbak a folytatás tekintetében.

    De ez csak a kezdeti ellenállás oldásáig elég.

    Az is előfordulhat, hogy az ellenállás később jelentkezik, mert egy olyan témába fogunk, ami valamilyen módon érzékenyen érinti a gyereket.

    Ilyenkor akármilyenek is a szülői elvárások, a gyerek helyzetére kell tekintettel lennünk, és az ő problémájával kell foglalkoznunk, olyan ütemben, ahogy ő erre képes.

    Szerencsére az EFT itt is számtalan kreatív lehetőséget biztosít a probléma kezelésére.

    Ennek lehetséges módjai a következők:

  • A gyerek nem beszél a problémájáról, csak a problémája miatt érzett érzésekről, éserre végezzük a stresszkezelést.

  • A gyerek nem beszél közvetlenül a problémájáról, csak általánosságban fogalmazza meg a dolgokat (kezdetnek ez is elég).

  • A gyereket NLP-s (Neurolingvisztikus Programozás) eszközökkel tudatosan távoltartjuk a problémától, és nem engedjük, hogy beleélje magát a helyzetbe, és így dolgozunk.

  • A gyerek egy személlyel kapcsolatos összes problémáját egyszerre (speciális EFT technikával), és a előbb már alkalmazott NLP-s technikákkal kezdjük feldolgozni.

  • De néha előjön, olyan helyzet, amikor a gyerek mégis elzárkózik.

    Milyen esetekben fordul ez elő?

  • Amikor nem a gyereknek kellene először itt lenni, hanem a szülőnek.

  • Ha nem akarja, hogy feloldódjon a feszült helyzet körülötte, mert nem kapna elég figyelmet Ha nem akarja, hogy feloldódjon a feszült helyzet körülötte, mert nem kapna elég figyelmet.

  • Mert nem tudná más módon összetartani a szüleit.

  • Játszmák szülő és gyerek között.

  • Mert a traumák oldására nem vagyunk alkalmasak (például nem vállalunk nemi erőszak, és kábítószerfüggéssel kapcsolatos helyzetek oldását).

  • Mit tehetünk, ha a gyerek mégsem együttműködő?

  • Ideális esetben be tudjuk vonni a szülőt, és a gyerek kap egy kis szünetet, míg a szülő problémája oldódik (gyakori, hogy ez után a gyereknek vissza se kell jönni, mert az ő problémája „magától” megoldódott).

  • Bevonjuk a szülőt, és a gyerekkel hármasban vagy négyesben (mindkét szülő, és a gyerek) dolgozunk.

  • A szülő dolgozik a gyerek nevében, míg a gyerek újra kezelhető állapotba nem kerül. Azaz a szülő „játsza el”, hogy ő a gyerek, és így dolgozva érünk el eredményt.

  • Elengedjük a gyereket, mert nem fair húzni az ő, és a szülei idejét.

  • Szeretné megismerni ingyenesen az EFT módszert?

    Szeretné megismerni ingyenesen az EFT módszert? Ennek legegyszerűbb módja, ha kipróbálja.

    Nemrég indítottuk el YouTube csatornánkat », ahol a párom (Sághy Zsuzsanna, aki képzett EFT oktató, NLP mester, és Hellingeri családállító) több, mint 50 különféle EFT-s filmet készített.

    A csatorna részletesen elmagyarázza az EFT működését, gyakorlati használatát, sőt különféle problémákra is lehet alkalmazni.

    Ismerje meg az EFT -t, és tegye stresszmentesebbé az életét!

A gyerekek többsége nem önkéntesen érkezik a stresszoldó foglalkozásokra. Hogyan érjük el náluk, hogy mégis tudjunk együtt dolgozni? És mi van, ha ez nem sikerül?

Vegyen részt személyes vagy Skype konzultáción!

Szeretettel várom mindazokat a szülőket, és gyerekeket, akik szeretnék az önbizalmukat növelni, szorongásukat, feszültségüket oldani!

Tudjon meg többet! Kérjen időpontot!

Tegyünk közösen gyermekéért!

Jelentkezzen konzultációra, hogy választ kapjon a kérdéseire! A találkozó célja egymás kölcsönös megismerése, amelynek során feltérképezzük gyermeke problémáját. Ezáltal megismerheti a fejlesztőt és az EFT módszert. Legyünk együtt szemtanúi gyermeke változásának!

Boldog gyermek, boldog szülő
Jelentkezzen személyes konzultációra!

További információ:
Takács Péter (06-30-343 8817)
info@boldog-gyermek.hu »

A gyerekek többsége nem önkéntesen érkezik a stresszoldó foglalkozásokra. Hogyan érjük el náluk, hogy mégis tudjunk együtt dolgozni? És mi van, ha ez nem sikerül?

Tudjon meg többet! Jelentkezzen Skype™ konzultációra!

Tudjon meg többet! Kérjen időpontot!Vidéken él, nem jönne össze a személyes találkozó csak hétvégén, de mégis szeretne változtatni a kialakult helyzeten? Jelentkezzen konzultációra, hogy választ kapjon a kérdéseire! A találkozó célja egymás kölcsönös megismerése, amelynek során feltérképezzük gyermeke problémáját. Ezáltal megismerheti a fejlesztőt és az EFT módszert. Legyünk együtt szemtanúi gyermeke változásának!

Boldog gyermek, boldog szülő
Nincs lehetősége a személyes talákozóra?
Jelentkezzen Skype konzultációra!

További információ:
Takács Péter (06-30-343 8817)
info@boldog-gyermek.hu »

Köszönöm megtisztelő figyelmét! Takács Péter gyermek életmód tanácsadó

A gyerekek többsége nem önkéntesen érkezik a stresszoldó foglalkozásokra. Hogyan érjük el náluk, hogy mégis tudjunk együtt dolgozni? És mi van, ha ez nem sikerül?

Hírlevelek 2021

Mennyire képesek alkalmazkodni a gyerekek?» Hogyan lettem halogató?»
Fontos gondolatok a szülői lelkiismeretfurdalás kezelésére » Mérgező párkapcsolat hatása a benne élő gyerekekre » Változni nehéz, főleg akkor, ha ezt észre se vesszük a saját változásunk!»
Türelmetlen velem a gyerek!»
Ha nyár, akkor tábor, de mit kezdhetünk a gyerekünk pókfóbiájával? » A gyerek szorong az online tanulás óta »
Fejemre nőtt a gyerek, segítség!» Mi van, ha a gyerek nem együttműködő a foglalkozások során?»
Hogyan tudunk dolgozni az erősen szorongós gyerekekkel?» Gyerekek, akik magukat bántják»
Hogyan kezeljük, ha a gyerek elkezd hízni?» A gyerek otthon agresszív, de miért?»
Amit félreértünk az alsósok tanulási kedvén» Fel lehet e dolgozni a Covid okozta traumákat? »
Lesz-e nyitás április 19-én? » Az egész család belefásult a karanténba, és a Covidba »
Szorongás, hogy elrontom az életem » „Félek, hogy Anya meg fog halni a Covidban!” Esetleírás »
Álmodozik, de nem tanul a gyerek »
Bántalmazó kapcsolatban élő gyerekek szorongása» Szülői kontroll a tanulásban »
Válás után minden rendben a gyerekkel vagy mégsem?» A gyerek nem szólal meg az órán, ha kérdezi»
A tanár túl sokat kövel, hogyan álljon hozzá a gyerek?» Engedjük-e gyerekünket nyerni a társasjátékban? »
Egy fontos szempont, ami miatt egy kisiskolás elveszti a lelkesedését a tanulás iránt »
Nyaggat a gyerek! » Milyen kihívások várnak ránk szülőkre 2021-ben?»

Hírlevelek 2020

Létezik-e időutazás?»
Anya, miért vannak rossz emberek?» Jellemromboló elvárások az iskolákban »
Gyerek retteg, hogy elveszíti szüleit» Iskolai teljesítményelvárás kontra szülői szeretet elvesztésétől való félelem »
Miért kell a gyerekeket megtanítani sírni? »
Mit tegyünk, ha a gyerek felnőtt tartalmú oldalakba fut bele?» Látom, hogy a gyerekem élete rossz irányba tart»
Az a fránya kötelező olvasmány!»Ismét közeledünk a digitális oktatás felé? »
Izgulós, lámpalázas felvételizők figyelmébe!» Hogyan lehet a láthatásokat békéssé tenni válás után? »
Egy kellemetlen ok, ami a gyerekek izgulásában szerepet játszik»
Eddig mindenhova utáltam járni, de ide szeretek… » Miért hibáztatják a gyerekek a szüleiket?»
Korosztályos különbségek, és a túlzott számítógép használat » Kezdődik az iskola, de mi lesz a koronavírussal?»
Hogyan segíthetünk a gyerekünknek nemet mondani? » Vajon képes-e egy gyerek megtalálni a problémái lelki okát?»
A nehezen barátkozó gyerek csapdája » Hogyan beszéljük gyerekünkkel a család anyagi helyzetének nehézségeiről? »
Az orvosi diagnózisok hatása a gyerekekre »
Hogyan próbál a gyerekkel kapcsolatba lépni egy pedofil?» A gyerek sokat veszekszik a szüleivel»
Meg lehet-e változtatni a gyerekem karmáját? » Miért akadunk el a szülő gyerek kapcsolat javításában? »
Túl hangosak a gyerekek? 7 ötlet a gyerekek kezelésre, ha túl nagy a hangzavar otthon »
Ha kiabálok az mennyire rossz a gyereknek?» Hogyan hatott az „kütyüzés” a gyerekekere ebben az időszakban? »
Miért fontos most feltöltődni, tanulni, fejlődni? »
Nem unja már a gyerek az örökös otthonlétet? » Digitális oktatás okozta túlterhelés gyereknél és szülőnél »
Most különösen figyeljünk az idősekre!» Stresszoldás, türelemfejlesztés házilag, de profin »
Írja meg miben tudok segíteni Önnek!» Hogyan tudom lekötni a gyerekem figyelmét, ha össze vagyunk zárva? »
13 kérdés, amiről a koronavírus helyzetben érdemes elgondolkodni »
Párkapcsolati konfliktusok koronavírus idején »
Hogyan lehet normális életet élni bezárva, ha gond van a gyerekkel?»
Hogyan beszéljünk a koronavírusról gyerekünknek? »
Miért nehézkes a szocializáció egy túlérzékeny gyerek számára?»
Miért hajlamos az ember a pánikra?» Három érdekes színfolt az elmúlt hetek foglalkozásaiból»
Jó tanuló gyerekem cikizik az osztálytársai » Feldolgozatlan válás hatása egy kamasz párkapcsolatára»
Egy fiú nekitámadt az osztálytársának, mert az szidta az édesanyját»
Gyerek sportverseny felkészítés EFT-vel» A gyerek szorong, és ez mégis eszköz a gyerek kezében »
Ami kihívás a gyereknél, az kihívás a szülőnél» 7 felrázó, sorsfordító kérdés »

Boldog gyermek hírlevelek

Olvassa el a korábbi hirleveleinket is! Témakörök szerint olvashat a gyermeknevelés, a családi élet, a tanulás, stressz, szorongás, agresszió, számítógépfüggőség, és más témákban.

Hírlevelek 2019 » Miről írtunk 2018-ban? »
Hírlevelek 2017 » Hírlevelek 2016 » Hírlevelek 2015 » Hírlevelek 2014 »
Hírlevelek 2013 » Hírlevelek 2012 » Hírlevelek 2011 » Hírlevelek 2010 »
Hírlevelek 2009 »

A gyerekek többsége nem önkéntesen érkezik a stresszoldó foglalkozásokra. Hogyan érjük el náluk, hogy mégis tudjunk együtt dolgozni? És mi van, ha ez nem sikerül?

A gyerekek többsége nem önkéntesen érkezik a stresszoldó foglalkozásokra. Hogyan érjük el náluk, hogy mégis tudjunk együtt dolgozni? És mi van, ha ez nem sikerül?

Gyermek stressz

Gyermek stressz teszt

Gyermek stresz tesztGyermek stressz

Felnőtt stressz teszt

 Felnőtt stresz tesztFelnőtt stressz

Stresszkezelő gyermek tanfolyam

Stresszkezelő gyermek tanfolyamStresszkezelő gyermek tanfolyam

EFT tanfolyam

EFT tanfolyamEFT tanfolyam
Boldog gyermek Hírlevél

Megéri feliratkozni a hírlevelünkre!Boldog gyermek Hírlevél

Elsőkézből meg­kap­ja a fon­tos és idő­szerű hí­re­ket.

Az érdeklődési kö­rének meg­fe­le­lő té­mák­ban meg­jelenő cik­kek­ről tá­jé­koz­ta­tást kap.

Elsőként értesülhet az új­don­sá­gok­ról, új ter­mé­kek­ről.

Termékeinkből ár­en­ged­mény­ben ré­sze­sül.






Boldog gyermek

EFT VIDEO

EFT video lejátszásaEFT video lejátszása

Otthon végezhető tanfolyamok gyerekeknek

Iskolai beilleszkedési nehézségek esetére

Szabaduljon meg gyermeke az iskolai beilleszkedés nehézségeitől!

Tegyen még ma gyermeke­ lelki békéjéért!

Tudjon meg többet! »

Boldog gyermek